Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przestrzeń bricolage’u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogiki

Tytuł:
Przestrzeń bricolage’u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogiki
Autorzy:
Katarzyna Krasoń
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
pedagogical diagnosis
art‑ based research
mixed methods
Język:
polski
Cytata wydawnicza:
Chowanna
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article, a kind of reconnaissance, the author considers possibilities of applying bricolage method used as a diagnostic strategy during research carried out while communing with the work of art (art‑based research). This type of considerations was classified as mixed‑method research and particular importance was attached to Zaltman Metaphor Elicitation Technique. Multisensory potential of the technique was emphasized as the strategy insists in revealing the pupil’s interests, predilections but also his/her needs aswell as the manner of understanding the world.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz