Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie motywacji do nauki w społeczeństwie informacyjnym : zarys problemu

Tytuł:
Kształtowanie motywacji do nauki w społeczeństwie informacyjnym : zarys problemu
Autorzy:
Danuta Morańska
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
motivation, information society, motivation to learn
Język:
polski
Cytata wydawnicza:
Chowanna
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A constant knowledge growth, which results in the increase of the teaching material to be covered by learners in schools, overburdening them with school duties, causes a systematic decrease in their engagement, dissatisfaction, frustration, and loss of motivation to learn. More importantly, the learners expect that schools prepare them for an individual leraning in different fields, according to their individualised educational needs, rather than give them an opportunity to memorise a certain part of the material. Information technology can play a significant role here, however, its application to self-education is possible only when people have already created certain habits in terms of its appropriate usage as a tool of an intellectual human development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz