Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

International Marketing and Business in the CEE Markets

Tytuł:
International Marketing and Business in the CEE Markets
Współwytwórcy:
Szymura-Tyc, Maja Red.
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN, ISSN:
9788372464606
Opis fizyczny:
550 s.
Słowa kluczowe:
zarządzanie międzynarodowe
biznes międzynarodowy
badania rynkowe i marketingowe
Europa Środkowa
integracja gospodarcza
International Marketing
Unia Europejska
strategia marketingowa
marketing międzynarodowy
CEE Markets
zachowanie konsumenta
komunikacja marketingowa
Europa Środkowa i Wschodnia
Business
otoczenie biznesu
dystrybucja
logistyka
Tematy:
Marketing, reklama
Język:
polski
Dostawca treści:
IBUK Libra
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

 Publikacja w języku angielskim, której celem jest wymiana doświadczeń, wyników badań, idei i koncepcji oraz dyskusja między naukowcami, badaczami oraz praktykami w zakresie marketingu i biznesu międzynarodowego na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.


 Zawarte w niej opracowania oparte są na współczesnym dorobku teorii marketingu międzynarodowego i biznesu, przedstawiają wyniki badań nad uwarunkowaniami marketingu i biznesu międzynarodowego na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz studia przypadków międzynarodowej działalności marketingowej i biznesowej firm, które konkurują lub/i współpracują na tych rynkach. Dotyczą marketingu i biznesu międzynarodowego w Europie Środkowej i Wschodniej, obejmującej zarówno kraje, które od kilku już lat należą do Unii Europejskiej, kraje, które dopiero do niej weszły oraz takie, które do tego celu aspirują (np. Ukraina), bądź nie – pozostając poza Unią (np. Rosja).


 W pracy w szczególności podjęto następujące zagadnienia:


– integracja gospodarek krajów Europy Środkowej i Wschodniej w ramach Unii Europejskiej,


– międzynarodowe otoczenie biznesu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej,


– zachowania konsumentów na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej (m.in. zróżnicowanie/homogenizacja rynków),


– międzynarodowe badania rynkowe i marketingowe w krajach Europy Środkowej i Wschodniej,


– międzynarodowe strategie wejścia na rynki Europy Środkowej i Wschodniej (m.in. eksport, alianse strategiczne, bezpośrednie inwestycje zagraniczne),


– międzynarodowe strategie marketingowe na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej (m.in. standaryzacja/adaptacja strategii),


– międzynarodowe strategie produktu i ceny na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej,


– międzynarodowa dystrybucja i logistyka na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej,


– międzynarodowa komunikacja marketingowa na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej,


– zarządzanie międzynarodowe w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz