Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Tytuł:
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II
Tytuł oryginalny:
Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams, 2nd Edition
Autorzy:
Jeff Gothelf
Josh Seiden
Tłumacz:
Krzysztof Bąbol
Data publikacji:
2019-12-23
Wydawca:
Helion
ISBN, ISSN:
9788328359451
9788328359468
Opis fizyczny:
192 s.
Słowa kluczowe:
Biznes i ekonomia
Zarządzanie
produkt
zarządzanie
metodologia
użytkownik
zwinne
UX
agile
experience
startup
user
wrażenia
organizacja
szczupłe
MVP
biznes
Dostawca treści:
ebookpoint BIBLIO
eBook
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii. Metodologie zwinne polegają na przeorientowaniu wytwarzania oprogramowania na krótsze cykle, regularnym dostarczaniu wartości i ciągłym uczeniu się. Ważne jest szybkie zapoznawanie klientów z pomysłami i ciągłe dostosowywanie się do nowo zdobytej wiedzy. W ten sposób lean UX znakomicie sprawdza się w projektowaniu wrażeń użytkownika w środowiskach zwinnych.

Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i odpowiednio często pozyskiwać informacje zwrotne. Praktyczne wskazówki ułatwią wdrożenie zasad kierowania projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, co pozwoli na ocenę, które działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. To cenna pozycja zarówno dla projektantów UX, jak i dla programistów czy menedżerów, którzy znajdą w niej źródło pożytecznych wskazówek ułatwiających uzyskanie doskonałych wrażeń użytkownika.

W tej książce:

  • zarys metodologii lean UX i zasady projektowania doświadczeń użytkownika
  • etapy cyklu lean UX
  • pozyskiwanie informacji zwrotnych i ich wykorzystywanie
  • integracja praktyk lean UX w obrębie organizacji
  • rola podejścia lean UX w typowym środowisku zwinnego wytwarzania oprogramowania

Lean UX: zwinne zespoły projektują najlepsze interakcje!

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz