- Tytuł:
-
Od „wjeżdżania w bramy” do „otwierania (się) bramy”. Przykład animacji kultury upełnomocniających głos dziecka w procesie rewitalizacji miejskiej
From “entering the gates” to “opening ourselves up the gates”. The example of cultural animations empowering children’s’ voice in the process of urban revitalization - Autorzy:
-
Gulczyńska, Anita
Wiśniewska-Kin, Monika - Data publikacji:
- 2020-11-18
- Wydawca:
- Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- Tematy:
-
urban revitalization
empowerment
cultural animation
exclusion
inclusion - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Źródło:
-
Problemy Wczesnej Edukacji; 2020, 50, 3; 55-65
1734-1582
2451-2230 - Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł