- Tytuł:
-
Social media marketing - kreowanie wizerunku polityka w przestrzeni wirtualnej na przykładzie liderów polskiej sceny politycznej
Social Media Marketing - Creating the Image of the Politician in the Virtual Space on the Case of the Leaders of the Polish Political Stage - Autorzy:
- Adamik-Szysiak, Małgorzata
- Data publikacji:
- 2020-05-14
- Wydawca:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
- Tematy:
-
social media marketing
media społecznościowe
komunikacja polityczna
kreowanie wizerunku
partie polityczne
polscy politycy
analiza zawartości
Internet
social media
political communication
image creation
political party
Polish politicians
content analysis - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Źródło:
-
Roczniki Nauk Społecznych; 2014, 42, 1; 111-136
0137-4176 - Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł