- Tytuł:
-
Brand Management Pro-social Activities As An Effective Element Of Image Strategy
Zarządzanie marką działania prospołeczne jako skuteczny element strategii wizerunkowej - Autorzy:
- Oleksa-Kaźmierczak, Anna
- Data publikacji:
- 2022-01-08
- Wydawca:
- Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
- Tematy:
-
management, marketing strategy, Corporate Social Responsibility, marketing społeczny, Nivea, Rossmann
zarządzanie,strategia marketingowa, Corporate Social Responsibility, marketing społeczny, Nivea, Rossmann - Język:
- angielski
- Prawa:
- CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach; 2021, 56, 129; 5-12
2082-5501 - Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł