Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Real-Time Cloud-based Game Management System via Cuckoo Search Algorithm

Tytuł:
Real-Time Cloud-based Game Management System via Cuckoo Search Algorithm
Autorzy:
Połap, D.
Woźniak, M.
Napoli, C.
Tramontana, E.
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
computational intelligence
heuristic algorithm
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Źródło:
International Journal of Electronics and Telecommunications; 2015, 61, 4; 333-338
2300-1933
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper analyses the idea of applying Swarm Intelligence in the process of managing the entire 2D board game in a real-time environment. For the proposed solution Game Management System is used as a cloud resource with a dedicated intelligent control agent. The described approach has been analysed on the basis of board games like mazes. The model and the control algorithm of the system is described and examined. The results of the experiments are presented and discussed to show possible advantages and isadvantages of the proposed method.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz