- Tytuł:
-
An attempt to determine the determinants of an effective impact of corporate social responsibility on consumer behaviour. A pilot study report
Próba określenia uwarunkowań skutecznego oddziaływania społecznej odpowiedzialności biznesu na zachowanie konsumenta. Komunikat z badania - Autorzy:
- Spodarczyk, Edyta
- Data publikacji:
- 2019
- Wydawca:
- Uniwersytet Zielonogórski. Wydział Ekonomii i Zarządzania
- Tematy:
-
corporate social responsibility
consumer behaviour
consumer loyalty
company brand
społeczna odpowiedzialność organizacji
zachowanie konsumenta
lojalność konsumentów
marka przedsiębiorstwa - Język:
- angielski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Źródło:
-
Management; 2019, 23, 2; 64-79
1429-9321
2299-193X - Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł