- Tytuł:
-
Strategie marketingowe firm z kapitałem rodzimym i zagranicznym (analiza porównawcza)
Marketing strategies of firms with domestic and foreign capital (comparative analysis) - Autorzy:
- Rawski, Marek
- Data publikacji:
- 1999
- Wydawca:
- Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
- Tematy:
-
zarządzanie marketingowe
strategia przedsiębiorstwa
strategia marketingowa
analiza porównawcza przedsiębiorstw
materiały konferencyjne
marketing management
corporation strategies
marketing strategy
comparative analysis of enterprise
conference materials - Język:
- polski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie; 1999, 2; 179-191
1506-2635 - Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł