- Tytuł:
-
Marketingowe uwarunkowania rozwoju organizacji
Marketing factors and instruments of the growth of the organization - Autorzy:
- Michałowska, Mariola
- Data publikacji:
- 2015
- Wydawca:
- Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
- Tematy:
-
organizacja
instrumenty marketingu mix
teoria wzrostu i rozwoju organizacji determinanty wzrostu organizacji otoczenia
przewaga konkurencyjna kompetencje i umiejętności menedżera
the organization
the instruments of the marketing mix theory of growth and development of the organization
determinants of the growth of the organization
environment, competitive advantage manager's competencies and skills - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze; 2015, 2, 3; 4-16
2391-7830
2545-3661 - Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł