Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Body on the Plate. On the Relation between the Carnality and Food (on the example of meat in advertising)

Tytuł:
Body on the Plate. On the Relation between the Carnality and Food (on the example of meat in advertising)
Autorzy:
Goszczyński, Wojciech
Wójtewicz, Anna
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
Food
Body
Social Practices
Media
Consumption
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Qualitative Sociology Review; 2018, 14, 2; 130-151
1733-8077
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Do we own our bodies? Do we control them during the meal, or does the meal control us? In this paper, we aim to examine the complex nexus of social and physical practices embedded in eating habits. During the examination of selected culinary advertisements, we will attempt to explain how food stabilizes, catalyzes, separates, and mediates social relations, as well as social and individual bodies. The paper merges the perspective of cultural anthropology, sociology of the body, and food studies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz