- Tytuł:
-
Customers’ Awareness of Corporate Social Responsibility in Vietnam and Poland: a Comparative Analysis
Świadomość klientów w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Wietnamie i Polsce: analiza porównawcza - Autorzy:
-
Doanh, Duong Cong
Gadomska-Lila, Katarzyna - Data publikacji:
- 2020
- Wydawca:
- Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Tematy:
-
świadomość klientów
społeczna odpowiedzialność biznesu
Wietnam
Polska
Customers’ awareness
corporate social responsibility
Vietnam
Polska - Język:
- angielski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2020, 1, 346; 43-61
0208-6018
2353-7663 - Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł