- Tytuł:
- Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
- Autorzy:
- Gregor, Bogdan (1943- ). Autor
- Współwytwórcy:
-
Kalińska-Kula, Magdalena. Autor
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawca - Data publikacji:
- 2018
- Wydawca:
- Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Tematy:
-
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Decyzje
Zarządzanie wiedzą
Otoczenie firmy
Wywiad gospodarczy - Język:
- polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Dostawca treści:
- Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
- Inne