Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Okkazionalizmy v reklamnyh tekstah : k voprosu o kognitivnom kodirovanii : (na materiale russkogo i polskogo âzykov)

Tytuł:
Okkazionalizmy v reklamnyh tekstah : k voprosu o kognitivnom kodirovanii : (na materiale russkogo i polskogo âzykov)
Autorzy:
Korâkovceva, Elena Ivanovna. Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny (Siedlce)
Data publikacji:
2018
Tematy:
Neologizmy
Język rosyjski
Język polski
Reklama
Język:
rosyjski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronie 51.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma filologicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz