Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Synergy of quantitative and qualitative marketing research - CAPI and observation diary

Tytuł:
Synergy of quantitative and qualitative marketing research - CAPI and observation diary
Współwytwórcy:
Bondos, Ilona Autor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pastuszak, Zbigniew Autor
Lipowski, Marcin Autor
Data publikacji:
2018
Tematy:
Badania marketingowe
Ekonometria
Badania jakościowe
Analiza danych jakościowych
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 65-66.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz