- Tytuł:
- Innowacje otwarte w turystyce - możliwość wykorzystania kreatywnego potencjału konsumenta w procesie innowacyjnym = Open innovation in tourism - opportunities to use consumers creative potential in an innovative process
- Autorzy:
- Hołderna-Mielcarek, Bernadeta Autor
- Współwytwórcy:
- Katedra Ekonomiki Turystyki i Informatyki (Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ; Poznań)
- Data publikacji:
- 2018
- Tematy:
-
Usługi turystyczne
Konsumenci (ekonomia)
Open innovation
Crowdsourcing
Przedsiębiorstwo turystyczne - Język:
- polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Dostawca treści:
- Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
- Artykuł