- Tytuł:
- Marketing of innovations : innovations in marketing : materials of the international scientific internet conference : December 2020
- Współwytwórcy:
-
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Instytucja sprawcza Wydawca
Illâšenko, Sergìj Mikolajovìč (1956- ) Redakcja
Prokopenko, Ol'ga Volodimirìvna (1974- ) Redakcja
Uniwersytet Techniczny (Tallinn) - Data publikacji:
- 2020
- Wydawca:
- Bielsko-Biała : WSEH
- Tematy:
-
Marketing
Innowacje - Język:
-
polski
angielski
ukraiński - Prawa:
-
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/ - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Dostawca treści:
- Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
- Inne