Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing of innovations : innovations in marketing : materials of the international scientific internet conference : December 2020

Tytuł:
Marketing of innovations : innovations in marketing : materials of the international scientific internet conference : December 2020
Współwytwórcy:
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała) Instytucja sprawcza Wydawca
Illâšenko, Sergìj Mikolajovìč (1956- ) Redakcja
Prokopenko, Ol'ga Volodimirìvna (1974- ) Redakcja
Uniwersytet Techniczny (Tallinn)
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Bielsko-Biała : WSEH
Tematy:
Marketing
Innowacje
Język:
polski
angielski
ukraiński
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tytuł z ekranu tytułowego.

Część prac w języku polskim i ukraińskim.

praca zbiorowa

Bibliografie, netografie przy pracach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz