- Tytuł:
- Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań
- Współwytwórcy:
-
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego (Katowice) Wydawca
Spyra, Zbigniew Redakcja
Bajdak, Andrzej Redakcja - Data publikacji:
- 2021
- Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Tematy:
-
Komunikacja elektroniczna
Komunikacja marketingowa
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Media społecznościowe - Język:
- polski
- Prawa:
-
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Dostawca treści:
- Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
- Inne