Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza wizerunku w mediach : podręcznik

Tytuł:
Analiza wizerunku w mediach : podręcznik
Współwytwórcy:
Gackowski, Tomasz. Red.
Uniwersytet Warszawski. Instytut Dziennikarstwa
Łączyński, Marcin. Red.
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Warszawa : Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska
Autoprezentacja
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 321-324. Indeksy.

podręczniki akademickie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz