Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studia Kupieckie : zarządzanie, marketing, finanse, 1998, nr 1

Tytuł:
Studia Kupieckie : zarządzanie, marketing, finanse, 1998, nr 1
Współwytwórcy:
Wyższa Szkoła Kupiecka (Łódź)
Penc, Józef (1939-2017). Red.
Wyższa Szkoła Kupiecka (Zgierz)
Wydawca:
Zgierz : Wydawnictwa Naukowe WSK
Tematy:
Marketing
Zarządzanie
Finanse
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Od 1998, nr 1 podtyt.: zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Kupieckiej z siedzibą w Zgierzu : [zarządzanie, marketing, finanse].

Od 1999/2000, nr 1 [red. nauk. Ziemowit J. Szczakowski].

czasopisma ekonomiczne polskie

Od 1998, nr 1: 24 cm.

Od 1999/2000, nr 2/1: Łódź : Wydaw. WSK.

Od 2008, nr 1/2: Wydaw. Naukowe WSK.

Od 1999/2000, nr 1 pierwszy podtyt.: zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Kupieckiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz