Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identyfikacja determinantów wzrostu wydatków na reklamę internetową typu display

Tytuł:
Identyfikacja determinantów wzrostu wydatków na reklamę internetową typu display
Autorzy:
Szymański, Grzegorz
Współwytwórcy:
Bajdak, Andrzej. Red.
Mitręga, Maciej. Red.
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Słowa kluczowe:
e-reklama
display
video marketing
Język:
polski
Forma i typ:
czasopismo
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

255

ISSN 2083-8611

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz