Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multidimensionality of Decision-Making of Corporate Social Responsibility in the Strategy of Enterprises

Tytuł:
Multidimensionality of Decision-Making of Corporate Social Responsibility in the Strategy of Enterprises
Autorzy:
Skowron-Grabowska Beata
Dunay, Anna
Tomski Piotr
Illes Csaba Balint
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność biznesu
corporate social responsibility
Język:
angielski
Forma i typ:
artykuł
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz