Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce

Tytuł:
Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce
Autorzy:
Lorenc, Dorota
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza "Humanitas"
Słowa kluczowe:
tourism
komunikacja marketingowa
marketing communication
internet
media
turystyka
marketing
Język:
polski
Prawa:
Wyższa Szkoła Humanitas, Sosnowiec
Forma i typ:
artykuł
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz