Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość usług w sieciach firm hotelarskich

Tytuł:
Jakość usług w sieciach firm hotelarskich
Autorzy:
Juraszek, Marian
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu
Słowa kluczowe:
hotele
jakość usług
Język:
polski
Prawa:
Wyższa Szkoła Humanitas, Sosnowiec
Forma i typ:
artykuł
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Redaktor naukowy Zeszytu Andrzej Chodyński

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz