Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ewolucja wizerunku Nowe trendy i techniki brandingu

Tytuł:
Ewolucja wizerunku Nowe trendy i techniki brandingu
Autorzy:
Halemba, Piotr
Kubica, Jadwiga
Data publikacji:
2025
Wydawca:
Wydawnictwo AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO im. JERZEGO KUKUCZKI w Katowicach
Słowa kluczowe:
przewaga konkurencyjna
branding
wizerunek organizacji
komunikacja marketingowa
tożsamość marki
Prawa:
Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Forma i typ:
monografia
Źródło:
pol
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Książka „Ewolucja wizerunku. Nowe trendy i techniki brandingu” stanowi interdyscyplinarne ujęcie procesów kształtowania i transformacji wizerunku organizacji w realiach współczesnego rynku. Autorzy podejmują temat zarówno w perspektywie historycznej, jak i w kontekście najnowszych trendów w komunikacji, marketingu oraz zarządzaniu. Publikacja łączy refleksję teoretyczną z praktycznymi przykładami, analizując znaczenie wizerunku w budowaniu przewagi konkurencyjnej, lojalności odbiorców oraz tożsamości marki. Opracowanie adresowane jest zarówno do teoretyków, badaczy, studentów jak i praktyków biznesu oraz wszystkich zainteresowanych zagadnieniami brandingu i komunikacji w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu społeczno-gospodarczym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz