Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Tytuł pełny:
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie / Al Sweigart ; [przekład Witkom Witold Sikorski: Maciej Baranowski i Witold Sikorski]
Tytuły ujednolicone:
Invent your own computer games with Python (pol.)
Autorzy:
Sweigart, Al
WITKOM Salma Press
Współtwórcy:
Baranowski, Maciej (tłumacz). Tł.
Sikorski, Witold (1950- ). Tł.
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2017
Opis fizyczny:
XXVII, 388 s. : il. ; 23 cm
ISBN:
9788301193225
Uwagi:
Tyt. oryg.: Invent your own computer games with Pythob
Indeks
Temat:
Python (język programowania) - poradniki.
Gry komputerowe - programowanie - poradniki.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01941cam#a2200385#i#4500
001 0192805632859
003 KAT U, KAT 001
005 20181119071837.9
008 170519s2017####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 9788301193225
035 %a xx004016239
035 %a (NUKAT)vtls004016239
040 %a SZCZ M/WM %c SZCZ M/WM %d KAT U/DLs %d KR 048/AS %d KR 048/PK %d SZCZ M/WM
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Sweigart, Al.
240 1 0 %a Invent your own computer games with Python %l (pol.)
245 1 0 %a Twórz własne gry komputerowe w Pythonie / %c Al Sweigart ; [przekład Witkom Witold Sikorski: Maciej Baranowski i Witold Sikorski].
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2017.
300 %a XXVII, 388 s. : %b il. ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Tyt. oryg.: Invent your own computer games with Pythob.
504 %a Indeks.
650 # %a Python (język programowania) %v poradniki.
650 # %a Gry komputerowe %x programowanie %v poradniki.
700 1 # %a Baranowski, Maciej %c (tłumacz). %e Tł.
700 1 # %a Sikorski, Witold %d (1950- ). %e Tł.
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %4 pbl
710 2 # %a WITKOM Salma Press.
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2017/06/100000310862/100000310862_Sweigart_TworzWlasneGry.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192805632859 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-19322-5
982 %a 004.4A/Z %b PYTHON %c SWEIGART, A. %d TWÓRZ WŁASNE %z Poszczególne języki programowania, programy i systemy komputerowe

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 0 - Dział Ogólny - POZIOM 1
Sygnatura:
004.4A/Z PYTHON
SWEIGART, A.
TWÓRZ WŁASNE
Nr inwentarza:
BG 475012
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
105957
Nr inwentarza:
FUS 105957
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz