- Tytuł pełny:
- Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych / red. nauk. Halina Szulce ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
- Współtwórcy:
- Szulce, Halina. Red.
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
- Rok wydania:
- 2008
- Seria:
- Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1641-2168 ; 108
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1641-2168 108
- Opis fizyczny:
- 185 s. : il. kolor. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788374173285
- Uwagi:
- Bibliogr. przy rozdz
Streszcz. art. w jęz. ang - Temat:
- Konkurencyjność (ekonomia).
- Książka