Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Handbuch relationship marketing : konzeption und erfolgreiche umsetzung

Tytuł pełny :
Handbuch relationship marketing : konzeption und erfolgreiche umsetzung / hrsg. von Adrian Payne, Reinhold Rapp
Współtwórcy :
Payne, Adrian. Red.
Rapp, Reinhold (1961- ). Red.
Wydawca :
Munchen : Franz Vahlen Verlag
Rok wydania :
[1999]
Opis fizyczny :
XII, 294 s. : rys. ; 25 cm
ISBN :
3800624109
Uwagi :
Bibliogr. po rozdz
Temat :
Marketing relacyjny - podręczniki.
Relacje z klientami.
Książka

LDR 01113cam|a2200265#i#4500
001 0042100112108
003 KAT U, KAT 001
005 20170810211612.8
008 101012s1999###########g#####|000#0#ger#c
020 %a 3800624109
035 %a IDWydania40861
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a ger
245 0 0 %a Handbuch relationship marketing : %b konzeption und erfolgreiche umsetzung / %c hrsg. von Adrian Payne, Reinhold Rapp.
260 %a Munchen : %b Franz Vahlen Verlag, %c [1999].
300 %a XII, 294 s. : %b rys. ; %c 25 cm.
504 %a Bibliogr. po rozdz.
650 # %a Marketing relacyjny %v podręczniki.
650 # %a Relacje z klientami.
700 1 # %a Payne, Adrian. %e Red.
700 1 # %a Rapp, Reinhold %d (1961- ). %e Red.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100112108 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 3-8006-2410-9

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
CINIBA
Lokalizacja :
Magazyn
Sygnatura :
5570

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies