Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych

Full title:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]
Variant title:
Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Co-authors:
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Publisher:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Publication Year:
2013
Publication series:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 30
Content series:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 775
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 30
Physical description:
540 s. : il. ; 25 cm
Notes:
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775
Tekst pol., ang., ros
Streszcz. ang., pol
Subject:
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Book
library suggestion
LDR 01749cam#a2200349#ic4500
001 0193006521595
003 KAT U, KAT 001
005 20220204015636.5
008 140117s2013####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx003002910
035 %a (NUKAT)vtls003002910
040 %a POZN 004/KM %c POZN 004/KMs
041 0 # %a pol %a eng %a rus %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / %c [red. nauk. Agnieszka Smalec].
246 3 0 %a Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2013.
300 %a 540 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 30
500 %a W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775.
546 %a Tekst pol., ang., ros.
546 %a Streszcz. ang., pol.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 775
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v 30
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006521595 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d SMALEC, A. %z Marketing

Loanable items

Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
339.138
MARKETING
SMALEC, A.
Inventory number:
G 219161
Accessed only on-site
Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
339.138
MARKETING
SMALEC, A.
Inventory number:
G 220202
Accessed only on-site

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form